Friday, March 30, 2007

saçı leylâ..


-dün bir kez daha tembelliğimi anladım:) yok bende o enerji:)) - esko bey ve ebru çalıştığımız arkadaşlarla akşam yemeğine beykoz'a gittim. başta otobüse binme gibi bir hatada bulunduk ki hocayı vazgeçirip indiremedik de,neyseki arkadaş bizi arabayla aldı bir süre sonra. yemek güzel, bol gözlemli, dünyanın farklı yerlerinde gezdiğimiz, bol bol güldüğümüz hoş bir akşamdı. yemeğin ücretini az bulan hocamızı memnun edemedik ama mayısa bir yemek daha ayarlayarak işi tatlıya bağladık:) tatlı mı dedim, dondurmalı parfeyi sevmedim :p bu sabah da gözlerim yılmaz eneş ve öğrencilerinin ebru sergisini seyr u sefa etti. sevgili arkadaşım neslihan ı tekrar tebrik ediyoruz:) sonra arkadaşla istanbul kitapçısına gittim ve lâle -doğunun ışığı adlı bir dvd ve bir kaç şey aldım.laleye düşkünlüğümdenmidir bilmem çok sevdim bu belgeseli.bir de bir deee incesaz ın eylül şarkıları albümünde o hoş sesini dinlediğim melihat gülses in narçiçeğim2 yi aldım ki içinde sevgili mustafa hocamın hep tekrar etttiği; vardım ki yurdundan ayağ göçürmüş... diye başlayan bayburtlu zihni şiiri var.pek hoşuma gitti.

No comments: